a new kitten...



We have a new kitten... The idea was to balance out the ratio dogs/cats: I felt that Missa was outnumbered and needed some re-inforcement by getting her a sister-in-arms... Obviously Missa HATES the new kitten while Trisha and Tramp are going bonkers over her... So is Milla: she is obsessed with Leila and I sometimes wonder if the poor thing will survive to see her third month birthday... She is a very sweet cat, especially after the kids have gone to bed and she can stop running for her life and just cuddle up in my knee (like she is at this very moment!)

Kommentarer
Postat av: maybemej

wow Anne.Vad glad jag är över att du hittade till mig så jag fick möjligheten att besöka dig. Så otroligt mkt fina foton du tar. Jag var även in på cludberryimages och tittade. jättefina bilder.



Såg ett inlägg härunder med en bild på ett ställe jag kände igen.. Det var när ni var iväg på mors dag.. till gahn tuffia bay... ja hur det nu stavas... Du förstår att min bröllopsresa för 11 år sedan gick dit..

Det är den bästa resan jag har gjort.. å jag har gjort några stycken. Maten var så god och det var så lätt att ta sig överallt och det var helt enkelt helt underbart på Malta..

Nu ska jag kika vidare hos dig.. ha det bra.

Postat av: Gillasfoto

Jättefin bild :)

Ha en superfin midsommarafton :o)



kram

Gilla :)

2009-06-19 @ 00:09:42
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback